10 mars 2013

Snart dags att fylla på med lite nya sidor i fotoalbumen

Det har varit några tuffa dagar nu, då är det skönt att ha så många vänner på jobbet som verkligen bryr sig. TACK!

På träningsfronten har det däremot varit en bättre vecka. Nu har äntligen isen smält bort från cykelbanorna, det mesta i alla fall. Så jag har faktiskt cyklat till jobbet tre gånger den här veckan. Det är lite kallt men man piggnar till i alla fall. 1,5 mil blir det fram och tillbaka vilket gör att jag med gott samvete inte behöver gå och träna varje dag efter jobbet. Vardagsmotion tror jag är nyckeln till en Janni som kommer få mer energi och orka mer. Om det fungerar får vi se om några veckor.

När jag satt och kikade på lite foton igår kom jag fram till att det var väldigt längesedan jag gjorde någon layout. Den jag visar här nedanför gjorde jag på förra scrapträffen jag var på, och det var ungefär ett år sedan (!). Ska nog skriva ut lite färska foton till scrapträffen nästa helg och försöka fylla på mina fotoalbum lite.



Till den här LO har jag använt tre stycken cardstock, en mask och bokstäver som jag har stansat ut med gröna grodan. Fotona är tagna en dag då jag tog ett väldigt stort steg, åtminstone i frisyrväg. Jag har börjat sakna mitt långa hår lite men är nöjd med valet jag gjorde. Det är kul att faktiskt kunna ha en riktig frisyr, lite jobbigt att underhålla bara. Det ska fönas, och plattas och vaxas etc. När det var långt var det bara att duscha, sätta upp i knut, släppa ut :)


Nu är det dags för lite frukost för sen ska jag till jobbet och möta en massa härliga människor. (Det blir bil idag, det var VÄLDIGT segt på cykeln på vägen hem igår. Söndag är väl en vilodag, eller hur?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar