14 mars 2013

Bara två dagar kvar nu...

Det har varit en fullspäckad vecka. Lååånga dagar på jobbet, men det har varit dagar där jag har fått mycket vettigt gjort så det är värt det. Jag har även gjort en hel del som är nytt för mig och det har inte varit lätt men jag är glad att jag har gjort det. Det jag trodde skulle vara jättesvårt och jobbigt var faktiskt helt ok och jag har lärt mig massor. Det är kul att lära sig nya saker. Och lära mig nya saker hoppas jag att jag kommer göra nu i helgen. Då är det nämligen dags för Linköpingscrap!! :) Jag längtar sååå till på lördag!!! Bara två dagar kvar nu. Sitter här hemma i studierummet (läs scrapbookingrummet) och knåpar ihop en namnskylt på temat rund. Jag måste börja packa vad jag ska ha med mig på lördag, men jag vet inte vart jag ska börja. Det är jobbigt att bära med sig allt men jag vill samtidigt inte sitta på träffen och sakna just den stämpeln eller just den stansen. Hmm, kanske tar med mig allt men förvarar en del i bilen, får se. 

För några veckor sedan hade vi tävlingar på jobbet. För att motivera mina kära arbetskamrater gjorde jag några tändsticksaskar som jag la in bland vinsterna. Det blev väldigt populärt.


 

Här har jag satt ihop 4 st små askar. Papper från pion design, en bit spetsband med bling på och tänkvärd text från "Whimsy stamps" embossad i guld. Lådorna har små knoppar av pearlbrads. 




Textstämpel från pysseldags är embossad i svart (allt blir bättre embossat) och omringad av svart spetsband. Fjärilen har jag skrivit ut, två stycken små pearlhjärtan och knopparna på dessa lådor är av blingbrads. 


Idag är jag nästan ledig, men bara nästan, jag börjar först klockan 4. Borde börja packa nu, kanske hittar jag lite saker som jag kan sälja på loppisborden på lördag. Måste göra plats om jag mot förmodan köper nya saker i helgen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar