10 mars 2013

Förra årets julkort

Kanske inte det första man tänker på när solen skiner som den gör i dessa dagar. Men eftersom det inte har bloggats så mycket förra året så tänkte jag visa dem idag, kanske är någon som vill se hur korten såg ut 2012.

























Korten var roliga att göra, lite pilligt med många bitar men de går att variera in i oändlighet. Tyvärr började jag lite för sent så jag fick inte iväg kort till alla som ville skicka till, så fick du inget kort-Sorry! Jag ska försöka börja lite tidigare i år, men inte nu för... 

NU ÄR DET VÅR, tycker jag i alla fall :)

Nu sitter jag och sambon och kikar på så ska det låta, som ett riktigt gammalt pensionärspar. Men är det söndag så är det. Är så imponerad av Amy och hur duktig hon har blivit, känner hur hennes energi och glädje bara smittar av sig. Hon borde göra fler covers. Kanske blir till att somna i soffan snart, är juh en dag imorgon med, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar