06 mars 2013

En berg-och-dal-bana-dag

Idag har det varit en spännande dag på jobbet. Började bra med ett möte som verkligen gav mig mycket positiv energi och en riktigt bra egoboost. Efter det sjönk dagen när en arbetskamrat blev dålig och fick åka till akuten, hon mår bra nu tack och lov. Dagen avslutades med att ringa några samtal som jag dragit ut på för att det är lite nytt för mig. Men jag känner verkligen att jag utvecklas och kanske kan det bli något av mig en dag. ;) Nu är jag hemma efter ett zumba-pass och ska snart gå och lägga mig. Det blir en riktigt kämpig dag imorgon.


Några kort från förra året

Det här är ett kort som jag liftade, kommer tyvärr inte ihåg från vart. Att lifta är ett kort är perfekt att göra de dagar man inte känner någon inspiration eller bara har kört fast. Roskedjan har tvinnat ihop med några blad. Att ha papper lager på lager gör att kortet känns riktigt lyxigt.


Ett beställningskort jag gjorde i somras. Älskar att göra stafflikort, de är lite roligare att ställa upp och går verkligen att variera. Här blev det utstansade bokstäver, spets&band, pearlswirls och en liten skylt utstansad med spellbinders. Stämpeln kommer från "Kort och godt" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar