17 januari 2010

Never ending card

Här kommer mitt första försök på ett så kallat never ending card. Jag o Emmah började förra helgen o luskade ut hur man skulle vika o klistra. Sen har det fått vila i några dagar o nu ikväll har gjort klart det. Blev väldigt nöjd och det var ett roligt kort att göra, tar lite för lång tid bara. ;)

Jag har gjort kortet till min gamla granne och hon hade tänkt ge bort det till sin bror. Du får titta här nu o se om du tycker att det passar bra, eller om du vill att jag ska ändra något. är du nöjd så skickar jag ner det till dig. :D


Sambon filmade så att jag kunde visa er hur man viker upp kortet, svårt att visa hur det fungerar annars. Grodorna är stämplar från Penny Black som jag har färglagt med akvarell.

3 kommentarer:

  1. Wow vilket häftigt kort! Och naturligtvis snyggt också. :) Jag förstår att det måste tagit en hel del tid att göra.
    Har du gjort någon beskrivning eller hittat en beskrivning får du gärna höra av dig. :)

    Ha en jättebra söndag.

    SvaraRadera
  2. Hej gumman. Det såg proffsigt ut, förstår inte hur det funkar. Roligt att Adriana blev supernöjd, Ha det bra Vi hörs. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Shit va snyggt! Det har du lyckats bra med =)

    SvaraRadera