22 januari 2010

Beställningar till "svärmor"

Fick i veckan ett brev på en liten lapp med en förfrågan om post-it-hållare. Och självklart vill jag göra det för det är sååå roligt att få beställningar. Det roliga med dom här var att de skulle vara lite större än de vanliga hållarna, lite mer att leka på.


Har använt de nya stämplarna som damp ner i min brevlåda förra veckan. De söta ekorrarna kommer från motivet och de är ganska stora så det passade bra till de här.

Att skicka ett sms är väl inte så svårt, så varför inte skicka ett till tex röda korset. Sms:a AKUT200 till 72900 för att skänka 200 kronor eller sms:a AKUT till 72900 för att skänka 50 kronor. Det finns många olika sätt att hjälpa de drabbade i Haiti, ett sms är väldigt smidigt.

I helgen är det ikea som gäller, så jag hinner väl kanske inte med att pyssla så mycket som jag skulle vilja. Men jag har lite halvfärdiga projekt som ska slutföras. Jag tycker det är kul att läsa de kommentarer som ni skriver, kul att veta vilka som tittar förbi o vad ni tycker. :D

Ha en UNDERBAR helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar