08 januari 2010

Lite beställningar

Tyvärr är julhelgen slut och jag måste tillbaka till den verkliga världen. Har gjort alldeles för lite i pluggväg de senaste veckorna, men har haft det väldigt skönt och trevligt istället. Det betyder att det kommer att bli lite hektiskt den närmsta tiden, men det var det värt!

Under julhelgen har jag gjort lite beställningar, de första för min del. :D Har varit jättekul, och det inspirerade mig verkligen. Far beställde lite julkort till grannarna, svärföräldrars kompisar ville ha lite post-it block, och en vän till familjen födelsedagskort. Förhoppningsvis blir det fler beställningar.





Kuvert med ett litet kort i. På baksidan står mottagarens namn med lite utsmyckningar, missade fota det tyvärr. Fick svart emossningpulver av bror min som jag nog kommer att använda ganska mycket, här har jag använt det till swirlarna. Hade lite material kvar så jag gjorde ett litet post-it block i samma tema. Hoppas att mottagaren i Mexico blir nöjd.

Imon ska jag iväg o jobba, efter det ska jag få träffa min Emmah :D Vi planerar att få lite pysslat, men eftersom nästan alla min scrapbookinggrejer finns i Jönköping så får vi se vad det blir.

2 kommentarer: