09 januari 2010

Kanske ska bloggen användas flitigare nu?

Det har inte uppdateras här i bloggen på länge nu och det beror på nageltrång. Jag vet, det låter väldigt fånigt men infektionen gav mig feber. Den kraft jag hade gick åt till skolan och förbereda mig för julmarknaderna. Så nu har jag äntligen blivit bra, kan gå i skor utan att det gör ont och infektionen har lagt sig. Nu börjar bara uppbyggandet av muskler och kondition som försvann de veckorna som jag var dålig. Men som sagt, mycket bättre på grund av att jag opererade tån. Äckelmagade personer ska scrolla ner en bit för här kommer en bild på hur tån såg ut 5 dar efter operationen.











Här kommer 4 av de 8 beställningskort som pappa gav tillsammans med en fruktkorg till sina grannar.


Väldigt enkla kort, men ibland behövs det inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar