20 januari 2010

Gammalt grattiskort

Tenta imon, så idag har det inte blivit något pysslat. Hittade istället en bild på det här gamla kortet som jag skickade till en vän i oktober.

Jag har stansat ut bokstäverna och blommorna i dekorgummi med cuttlebugen. Igelkottarna är stämplar från Penny Black och jag har färglagt dem med akvarell. Igelkottarna sitter på insidan men jag har skurit ut hål så man kan se igelkottarna från framsidan.


Vi får se hur tentan går imon, har ingen förhoppning att klara den. Siktar på omtentan som går om en månad. Svårt att plugga in en hel kurs på några dagar, att en tå kan ställa till men så mycket problem. :(

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu gumman, Jag håller tummarnaatt de går vägen för dig! Känner att det snart måste bli en pysselhelg igen =) / Emmah

    SvaraRadera
  2. Nej, usch vilken dum tenta det var! Men jag vill gärna att vi ses och pluggar lite ihop. Kanske på måndag innan skolan börjar? Då kan du få tillbaka dina saker som jag lånat av dig också? Tack, du får också ha en riktigt trevlig helg :) Kramar

    SvaraRadera