10 januari 2010

Lite läckra foton...om jag får säga det själv

Har tillbringat denna helg hos min Emmah, och vi har haft det såå mysigt! Började på ett väldigt roligt projekt som jag förhoppningsvis kan visa imon. Tack Emmah för en underbar helg!
Här kommer lite bilder som jag var ute o tog under en vacker vinterdag i Tenhult för någon vecka sen. Så kul med en systemkamera när man börjar lära sig lite om hur den funkar.
Pappa bad mig ta lite foton på korna när de stod i skogsbacken. Blev visst över 300 st, rensa ut någongång snart.
Underbart härliga turkosa himmel.

På vägen ner från korna blev det några hundra bilder till när jag exprimenterade med kameran. :D
Det var allt för idag, ska ladda över lite foton från andra datorn o visa vad det var jag stod o sålde på julmarknaderna. Ha det gott, njut av vintern när den är här! Underbara snö!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ såå söt du e gumman!!! Tack själv, Det var jätte trevligt. Helt underbart fina kort d har tagit=) Puss å kram =)

    SvaraRadera