25 oktober 2009

Grattiskort!

Idag har jag suttit o städat i min stämpelpärm som visst har vuxit o blivit två... Oupps! Men det är väldigt fina små stämplar jag har. Lite senare ska vi hem till Emmah o Micke på middag, ska bli så mysigt så. Kanske tar med mig lite pyssel oxå, vem vet om Emmah blir jättesugen så måste jag vara förberedd. :D


Det här kortet gjorde jag på scrapträffen som jag o Emmah var på efter sommaren. Jag liftade ett kort för första gången, det var en utmaning man jag blev verkligen nöjd med resultatet. Kortet fick "svärmor" när hon fyllde år.

Den jättegulliga stämpeln kommer från Bildmålarna. Jag har stansat ut stämpeln med spellbinders och stämplat runt med en swirl från Stämpelboden. I botten på det randiga pappret har jag använt en kantstans från Martha Stewart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar