14 oktober 2009

Finbesök

Fick trevligt besök igår. Alexandra var här med det hon hade köpt på Ullared. Igår började operation "dra-in-Alexandra-i-scrapbooking-klistret". Tycker att det gick bra eftersom hon gjorde flera lyckade kort och kommer tillbaka på fredag för en pysseldag till :)

Igår hann jag göra några kort till julmarknaden. Än så länge är det rätt kul att masstillverka julkort och annat kul. Kommer kanske tröttna efter ett tag men dert får vi se.


Här tycker jag själv att jag har varit ganska smart. Pappret kommer från en rulle med julklappsrulle och det gör även tomtarna. :D

Stämplar från magnolia och inkido. Är så nöjd min nya embossingpistol, jag slipper sätta igång ugnen och vänta 30 min varje gång jag ska embossa. Ett vanligt billigt papper blir så fint med lite snurklor och snöflingor.


Senare idag lägger jag upp en bild på kortet som borde landa i mammas brevlåda idag :)

1 kommentar:

  1. Så gullig du är, men finbesök var väl kanske att ta i :p Jag hade riktigt roligt, och tror nog att det kommer bli ännu roligare, när man väl är fast ;) Vi ses på fredag :D Kramar Alexandra!

    SvaraRadera