19 mars 2012

Tillbaks till skolbänken...

...eller, njae, nästan i alla fall. Jag menar inte skolbänken på universitetet men jag har idag påbörjat min köksutbildning. Jag ska nämligen jobba 1 dag i veckan på köksavdelningen framöver. Det kommer bli jättekul och spännande att prova på något nytt, det är alltid roligt att lära sig nya saker. Denna kunskap kommer även hjälpa mig i mitt vardagsjobb på byten & återköp, då jag faktiskt kommer förstå vad mina kökskunder går igenom. Denna dagen har varit full med information och mer kommer det bli den här veckan. Får se om jag lyckas rita ett kök i slutet på veckan, just nu snurrar det det bara runt en massa mått och namn i huvudet :D


Här är en kalender som jag har dekorerat åt en arbetskamrats räkning. Jag fick fotot på vovven och uppgifter om att kalendern skulle lämnas till en Jessica.


Ett väldigt härligt papper som jag har skurit ut hål för ringarna och slipat längs med kanterna. Hunden har jag klippt ut och monterat med tjock dubbelhäftande tejp på en bit papper som jag har stansat ut med spellbinders. Denna har jag även färgat in kanterna på. Bokstäverna har jag lagt 3d-lack på och sedan satte jag dit lite bling runt hunden.


Nu har jag förberett mig inför morgondagen genom att mäta mitt eget köp samt ritat upp mitt badrum i IKEAs planeringsverktyg. Så nu ska jag lägga huvudet på kudden och drömma om diverse kökslösningar. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar