15 mars 2012

Idag har jag haft en härlig torsdag. Blev lunch på stan med med delar av familjen Lindberg för att sedan åka till T1 och gympa med lilla Y. Där har det hänt mycket sen sist jag var med, att man vågar så mycket när man är så liten ;)



Nu under eftermiddagen har sambon suttit med mig på kontoret (läs scrapbookingrummet) och faktiskt scrappat han med. Inget klart som jag kan lägga upp än, men kanske att han fortsätter imon när jag kommer hem från jobbet, roligt är det med sällskap i alla fall.


Här kommer ett kort som jag skickade med en försenad födelsedagspresent till syster och hennes man. En ny vikning som jag provat på och efter det gjort fler kort med likadan vikning. Lite pilligt med många små pappersrutor men det finns en stor möjlighet till omväxling.

Framsidan på kortet: Grattis är en stämpel från Minelle som jag har embossat i lila och sedan lite pearlswirls från pyhobby.


Insidan:Lite bokstavsstickers, ett metallhörn och lite metallhjärtan. Blommorna har jag sprayat med glimmermist för att få dem lite skimrande. Pappret kommer från Maja Design och det är ett ark, fram och baksida, jag har använt.

Jag glömde tyvärr stegräknaren några dagar då jag varit i Tenhult och hälsat på mor & far. Men det blev några steg i alla fall då jag och mamma tog en promenad i solen i tisdags. (Visst är det härligt att våren är på väg) Och idag blev det några steg när jag sprang runt med Y på gympan. :)

1 kommentar: