04 mars 2012

Stämpelförvaring

Fick lite nya stämplar på posten i fredags så jag har ägnat kvällen åt att sortera in dem i min stämpelförvaring. Jag har nämligen mina stämplar i cd-fodral och sedan i lådor. Det blir så mycket lättare att hålla koll på dem då. Och ordning är något jag verkligen tycker om :D


Jag har märkt cd-fodralen med en liten textremsa så att man ska kunna hitta vad man söker lite lättare. Till varje fodral har jag stämplat upp de stämplarna som finns i så man ser vad de föreställer.



Jag är faktiskt nöjd med min stämpelförvaring, det tar lite tid och jobb att fixa iordning, men det är helt klart värt det.


Lite kul är det att jag för ett par, tre år sedan sa att jag aldrig skulle köpa en stämpel. Jag tyckte att de hade ett för litet användningsområde. Idag har jag 59 st cd-fodral fulla med diverse stämplar. Vilken tur att det är ok att ändra på sig, för idag skulle jag aldrig klara mig utan mina stämplar.


Igår: 20 min pilates och 10 412 steg
Idag: träningsvärk i magen och 7 257 steg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar