29 februari 2012

Här kommer ännu ett stafflikort, har blivit några stycken den senaste tiden. Men de är så roliga att göra. Detta som jag gjorde till en kompis som fyllt år är i alla fall inte kvadratiskt så lite variation blir det ibland. :D



Svart stomme, mörkröd ram och rött mönstrat papper. Samma lilla ängel som i förra inlägget men med lite mera fluff i molnet. Happy birthday stämpeln kommer från Reprint. Blommorna var inte riktigt i rätt färg så jag sprayade dem med glimmer mist vilket även gjorde dem lite "glittriga". Kanstansen som jag har använt till bården kommer från Martha Stewart och till sist lite band och pearlswirls.



Plockade upp cykeln till lägenheten idag och har börjat arbetet med att göra den användbar för nya säsongen. Förhoppningsvis kan jag cykla till jobbet på fredag, det är faktiskt riktigt skönt att cykla till och från jobbet. På vägen dit piggnar man till och på vägen hem hinner man varva ner. Sen hinner man gå igenom så många talböcker när man trampar på :)

20 min zumba
Antal steg idag: 9317

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar