27 februari 2012

Ett kort som gjorde till härliga Malin som fyllde år förra veckan. Ville ge mig en själv en utmaning så jag gjorde hela kortet i bruna nyanser. Det var riktigt kul och jag kommer helt klart göra monokromatiska kort igen.


Ett stafflikort med ljusbrun bas och en mörkare brun som ram runt det mönstrade bruna pappret ;) Pappret med noter var vitt från början men det knycklade jag ihop, sprayade med distress samt färgade in lite kanter. Trollet kommer från stämpelboden och är färglagd med akvareller. Ett brunt band med metalldekoration från pyhobby som jag har satt fast lite bling på pryder nedre delen av kortet. Jag har stansat ut cirkeln med hjälp av spellbinders och cuttlebug, lite bokstäver, blommor och bling på det så har man ett kort.

Idag när jag vaknade var det härligt och soligt ute så jag bestämde mig för att promenera ner till stan. Där träffade jag en kompis för en fika på berget vilket var lika mysigt som alltid. Efter det promenerade jag hem igen och det var helt klart lite kyligare efter att solen hade gått ner. Imon är jag ledig och tänkte spendera dan vid mitt scrappbookingbord eftersom jag har lite beställningar att fixa med, skojigt! Kanske lite tvätt, disk och annat nödvändigt med, får se hur dan utvecklar sig.

Antal steg idag:16622 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar