28 maj 2011


GRATTIS FRIDA!!


Du var närmast med din gissning på 44,1 cm, rätt svar var nämligen 46 cm. Pris kommer inom kort :D



Jag har nu äntligen börjat vänja mig vid mitt korta hår. Det har varit en ganska stor förändring med tanke på att håret nästan är en halvmeter kortare.



I torsdags efter ett möte på jobbet så följde Maja (och hennes bil) med mig till plantagen. Tanken var att jag lite snabbt skulle hämta lite lavendel men jag stod nog där inne i över en timme. Jag tror att Maja flera gånger funderade på att ta bilen och åka iväg utan mig när jag för 10:e gången frågade om de här växterna skulle se bra ut på vår balkong. TACK MAJA för att du stannade och körde hem våra växter och jord, hade varit vädigt svårt att ta det på cykeln. Sedan tillbringade jag och sambon eftermiddagen på balkongen med jordiga fingrar. Här har ni slutresultatet:






Nu är jag på väg till Tenhult, ska tillbringa helgen hemma på gården :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar