07 april 2011

Ok, det blev visst inget storstädat här hemma i veckan. Jag ordnade upp mina stämplar istället. Har nämligen kommit på ett nytt system att förvara dem på, som föresten funkar jättebra! Lägger upp en bild på det senare någon gång. Fick bli en vanlig städning inne och balkongen får vänta nån vecka.

Igår var en mycket trevlig dag. Det började när M & F kom på frukost vid 9. Efter det satt vi o scrappade ett tag ;) Sambon gjorde potatismos och stekte strömming, sen scrappade vi en stund till. Alltid lika roligt att skapa tillsammans. På eftermiddagen kom M som jag inte har träffat på jättelänge. Vi satt och pratade med en kopp te i handen tills solen gick ner o M cyklade hem. Var jättekul att träffas igen. En mycket, mycket härlig dag!


Här är ett kort som jag gjorde för ett tag sen, det har legat i en låda här hemma. Syrran gav det till en kompis när hon var o hälsade på i Linköping.



Ett stafflikort i lite större storlek än jag brukar göra dem i. Kommer nog göra fler sådana här. :D


Snart är det dags för mig att åka o jobba, lite tråkigt när det ser ut att bli en solig och härlig dag. Men men, förhoppningsvis kommer det fler sådana dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar