04 april 2011

Jag vill ha!!

Det finns så många saker som jag vill ska flytta hem till mig. Äpplarö, bänk med förvaring (IKEA) Förvara kuddar, dynor och andra utomhusprylar. Har en vattenavvisande väska med dragkedja; skyddar sakerna inuti.

Det hade varit så skönt att kunna förvara grejerna som används på balkongen i den här i stället för att de ska ligga och skräpa på balkongen. Sen kanske man kan lägga sig på den och koppla av en stund i solen oxå :D


Krympplast (I flera pysselaffärer)

Man kan tex stämpla på plasten, klippa ut den och sen värma. Då krymper den ca 50% och blir ganska tjock. Resultatet kan man använda som dekorationer, berlocker mm.



Lite info för dig som inte vet vad det är:








Imorgon är jag ledig från jobbet o tänkte genomföra en storstädning hemma, både inne och ute på balkongen. Det är nog dags för trallen att läggas ut på balkongen nu. Måste juh kunna gå ut om det är fint väder och dricka te i solen. :D Kanske att jag hinner med lite pyssel imon oxå.


Ha det gott i vårvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar