18 april 2011

Jag har haft några riktigt bra dagar!

Jag har haft flera bra pysseldagar där jag har scrappat lite beställningar och presenter. Igår hade jag en underbar födelsedag med trevligt sällskap, god mat och skojiga tävlingar. Jag fick lite scrapbookingpresenter utav M & F, bland annat krympplast :D Idag cyklade jag till och från jobbet, inte nog med att jag slapp bussen utan solen har lyst hela dagen. Kan det bli bättre? Våren är på väg!!!


Här kommer en ask som jag gjorde till en arbetskamrat som slutat på vår avdelning och gått till en annan avdelning. Lite embossade swirlar och vintagebilder så vips har man en tändsticksask. :D





Imon är det jobb igen, och självklart ska jag cykla dit. Jag hoppas att det är soligt den lilla stund som jag kommer att vara utomhus. Ha det gott! Njut av solen och våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar