12 februari 2011

Varför blir jag förvånad egentligen???

Varför är det alltid så att sista kunden på kvällen ska krångla. Inga pengar på kortet mm. Idag kom jag iväg en halvtimme senare från jobbet än planerat då kunden skulle stå och välja vilka varor som de skulle plocka bort för att ha råd. Sen skulle de få det hemkört men visste inte riktigt när det passade, exakta adressen etc. Hade väl varit ok om kunden i fråga hade bett om ursäkt eller åtminstonde verkat lite stressad. Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag gick ut från en affär 45 min efter att de stängt. Kanske bara är jag.

Nu sitter jag i alla fall hemma i min ensamhet o kollar på melodifestivalen. Sambon hade dragit iväg till en kompis för kvällen. Vet inte om jag är så imponerad än sålänge, brukar låta bättre när man hör låten en gång till iofs.


Här kommer lite kort som jag gjorde för ett bra tag sen.
Ett stafflikort med en liten älva från The greeting farm och en remsa utstansat med Martha Stewart stans. Lite blommor med bling oxå såklart.


Ett annorlunda kort för att vara från mig. Ängeln har jag klippt ut från ett papper, bandet med "spännet" köpte jag för länge sen på gekås. Hjärtat i bakgrunden är ett "tårtpapper" som jag färgat in. Happy Birthday har jag embossat men jag kommer inte ihåg märket på stämpeln.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar