17 februari 2011

Scrapträffen...Här kommer vi!

Nu är jag och mina två "elever" anmälda till scrapträffen den 5-6 mars. Wheii! Ska bli så kul! Kan det inte bli mars nu? :D

Igår fick jag skjuts hem av en arbetskamrat som egentligen bodde åt andra hållet. Skjuts hem från jobbet är något som jag verkligen uppskattar eftersom vi själva inte har bil. Det är lyxigt att komma hem på 15 min i stället för en timme och 15 min. :D Så igår satt jag och experimenterade lite, och här är resultatet:


Cardstock som jag har vikt runt två små chokladkakar. Urklippningen upptill är formen på min internetdosa :D Embossat med svart på mönsterpappret. Stansat ut ovalen med spellbinders och bokstäverna med banana split från Quickutz. Tackskylten köpte jag på tiimari för längesen.
Nu ska jag äta lite frukost och sen åka till jobbet en sväng idag. Hoppas ni får en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar