11 februari 2011

Usch för att vara sjuk!

Nu har jag varit sjuk i nästan två veckor, blä säger jag bara. Vinterkräksjukan eller något liknande antar jag att jag hade. Igår orkade jag äntligen upp från sängen till soffan och i sittande position kunde jag spendera dan framför tv och dator. (Det går verkligen en massa skräp på tv under dagen). Idag har jag kunnat stå, gå och till och med plocka lite. Har varit så tråkigt att inte kunnat göra nåt på flera dar så att det var faktiskt skönt att plocka undan lite i vardagsrummet. Ni som känner mig vet att jag ganska lätt blir rastlös när har för lite att göra. Som tex nu sitter vi och kollar på film, äter tacos (som resten av svenska folket) och jag passar på att uppdatera bloggen lite.

I flera dagar har jag varit sugen på att baka, jag har flera olika förslag som jag väljer mellan. Semlor, kanelbullar, american cookies eller någon form av tigerkaka. Får nog bli lite av varje i vekan, men imon kanske jag ska göra lite annanaspaj. Det var såå länge sen och det är juh så gott! :D


Här är en LO som jag gjorde innan jag blev sjuk.

Jag tyckte så mycket om det här pappret att det blev väldigt lite scrappat här. 3 st foton, utstansade bokstäver o siffror samt några filthjärtan med bling på.
Nu hoppas jag på att jag kommer att hålla mig frisk så att jag kan få lite gjort här hemma. Imon bär det av till jobbet, ska bli kul att äntligen göra något på dagen. Förhoppningsvis blir det inte för jobbigt. :S

1 kommentar:

  1. Usch... sjuk i två veckor låter inget vidare.. Får hoppas du får hålla dig frisk nu framöver iaf =) Boka in en träff snart oxå tycker ja =) hihi Kram Kram

    SvaraRadera