03 juli 2010

Vilken värme

Idag har jag jobbat, men det fanns inte så många kunder konstigt nog. Kan det bero på det fina vädret måntro? Jag, tillsammans med några arbetskamrater, har skurat o gjort fint i kassorna i dag i alla fall. Man hinner med mycket när hela Linköping njuter av vädret istället för att shopppa möbler. Idag har jag i alla fall även fått berättat för mig att jag valt rätt yrke. Det var en kund, som jag precis har visat hur en självscanningskassa fungerar, som sa att jag var duktig på att lära ut o att jag borde bli lärare. Haha, vilken tur att det är det jag ska bli när jag blir stor då :D

Jag försökt att få lite gjort här hemma nu på kvällen, men det har varit för varmt. Jag får fixa förrådet en annan dag, men nu har jag i alla fall hyllor tack vara C. Tack så mycket Tjejen för att du skjutsade hem mig o mina hyllor.

Här kommer lite kort som jag gjorde för ganska länge sen men inte visat. Jag gav dem till lärarna på min praktik. Det är båda så kallade stafflikort.

Tack-stämpeln kommer från Stämpelboden och sen har jag använt en Martha Stewart stans för bården. Tagen har jag stansat ut mha spellbinders och cuttlebug.


Jag tycker det vore kul om ni som är inne, och jag vet att ni är några stycken, lämnar en kommentar eller två. Då kanske jag skulle orka uppdatera oftare... ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Sötnos =) Trevligt att träffa dig igår =) kram

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!
    tittar in och ser dina fina alster!! kanonfina kort!!!

    ha det gott!!
    Pilla

    SvaraRadera