17 juli 2010

Jag har blivit moster!

Jag har haft en underbar start på den här veckan. Jag tillbringade mån-ons hos min syster med man och dotter. Jag blev nämligen moster 2 juli o jag älskar varje sekund av det! :D Det är bara att ringa så kommer jag o gosar...hmm, jag menar passar lilla skatten. ;)


Här kommer ett kort som min lillasyster beställde. Mottagaren tyckte om rosa o glitter, inte alls vad jag brukar göra så det var en utmaning. Men väldigt kul att få använda papper som jag inte brukar använda.





Jag gjorde även ett drinkkort på samma tema.

Nu är det ganska mycket jobb som gäller framöver, det o fixa iordning på vinden. Jag köpte lite hyllor o lådor som jag monterar ihop. Sen gäller det bara att ordna uppe på vinden oxå, ett senare problem.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort, Underbara färger! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis Grattis allas vår kära moster Janni!!
    Väldigt sött och gulligt med rosa kort ;)

    Kramis I

    SvaraRadera