01 juli 2010

30-årig bröllopsdag

I tisdags var det Twilight Movie Night som stod på agendan. Planen var att jag skulle gå med E, o jag hade så sett fram emot den här kvällen i mer än en månad. Ni som känner mig vet att jag nyligen blivit ett fan av Stephenie Meyer's Twlight-saga. Ni kan förstå min förtvivlan när E ringde dagen innan och berättade att hon var sjuk o inte kunde gå. Jag la ut en förfrågan på facebook men fick tyvärr inte något napp. Då hörde jag av mig till trevliga M, inte med någon särskild förhoppning då hon tackat nej förut, men till min förtjusning svarade hon ja. Tack M! Jag hade en jättehärlig kväll med dig, Edward, Jacob, Bella mfl. :D


Jag tyckte om Eclipse, saknade en del som de hoppat över när de gjorde om boken till film, men det fanns många roliga inslag.


Jacob till Edward i "tältscenen":

"Admit it, I'm hotter than you"


Kunde inte sluta skratta på ett bra tag. :D E, vill du så kan jag kanske offra mig o gå o se Eclipse igen...



Här är ett kort som beställaren gav till sin man på deras bröllopsdag. Jag satt länge och försökte komma på vad jag skulle göra. Hittade en mall till ett kort som man låser med ett hjärta någonstans på nätet. Efter det var det bara att scrappa på.


Blomrankan har jag satt ihop själv o det röda pappret är E's tapet.







När man öppnar kortet ser det först ut såhär...







...och sen såhär. Texten är gnuggisar och längst upp på varje hjärthalva sitter stickers med mr o mrs samt två ringar. Textrutan är utrivet från ett jätteark inköpt på ikea.



Imon ska jag jobba på em, men under förmiddagen hoppas jag att jag hinner scrappa lite. Det kliar i fingrarna mina... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar