07 mars 2010

Vinnare av bokmärke

Och vinnare av bokmärket är......






















...trumvirvel...









...Lalla!
Grattis! Nu var det juh inte så svårt, då det inte verkar vara någon som ville komentera... :( Hm, kanske inte alla som vill ha ett ulligt, gulligt bokmärke :) Aja, vi får höras Lalla o bestämma hur vi ska göra.

Ett bestälningskort som jag skickade iväg för ett tag sen.

En gullig liten stämpel från Motivet.



Nu har jag två veckor med praktik framför mig. Ska bli jättekul o spännande, men ser inte fram emot att gå upp vid 5 på morgonen o komma hem 6 på kvällen. Vi får se hur jag klarar av det. Kanske inte blir så mycket pysslat, men har lite mer att visa som jag har hunnit göra.

Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Wohoo :) Men hörrö, ska vi se om du kan sova över här någon dag kanske? Vi kan kolla på't imorgon. Ses imorgon bitti :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Hann inte vara med i tävlinge, =(. Men de kankse kommer fler chanser ? =) Kram kram

    SvaraRadera