12 maj 2010

Tänkte att det var dags att uppdatera lite...

Det var faktiskt ett tag sen jag gjorde nåt i bloggen. Kan bero på att jag inte har scrappat så mycket den sista tiden, kan oxå bero på att jag inte haft tid till varken det ena eller andra känns det som. Men jag tänkte se om jag kunde lägga in det lilla jag har gjort.

Vill säga GRATTIS till syster Jonna som gifte sig 1 Maj! Och välkommen till familjen Johan!
Här är i två bröllopskort som jag knåpade ihop till det lyckliga, nu gifta, paret.











Förhoppningsvis kan jag lägga lite mer, nu när jag faktiskt har långhelg. Visserligen är det plugg o få ordning på lähenheten som gäller, men jag behöver inte gå upp 04.30 o komma hem vid 18-19 på kvällen. Njut av kristiFlax!
Många (förhoppningsvis) soliga kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar