30 juni 2009

Tisdag 30 juni

Jaha, då var det katttomt igen :( Visst var det jobbigt att vakna till mjao flera gånger varje natt, men nu är det aldeles för tyst. Aja, vänjer mig väl vid det här oxå.

Så, ägaren var alltså här idag och hämtade hårbollen och då passade jag på att ge honom ett kort jag knåpat ihop. De fick nämligen en liten flicka för knappt en månad sen.

Så här ser framsidan ut. Stämpeln kommer från Panduro, Välkommen- stämpeln kommer från reprint. Swirlarna kommer från flourish. Blommorna kommer från ikea och inkido. Bakom tjejen sitter det två magneter som gör att kortet kan stanna i stängt läge.



Insidan på kortet. Texten har jag skrivit ut från datorn o satt fast med häftkuddar. Textstämpeln till höger kommer från Stämpelboden.


Eftersom de inte hade bestämt namn på bebisen än så löste jag det genom att göra tre namnskyltar och sätta magnet på baksidan. Då kans de bara sätta dit den som passar. Skyltarna som inte används kan ligga i den lilla fickan på vänstersidan.

1 kommentar:

  1. Vad fint kortet var älskling. Är nog ett av de bästa du har gjort tror jag. Vi får hoppas att det inte blir allt för tyst hemma.

    SvaraRadera