25 juni 2009

Fredag 26 juni

Finns det nåt bättre än att vakna upp till solen och veta att det kommer bli ytterligare en härlig sommardag. Jo, veta att man inte ska till jobbet antar jag. Idag har jag hjärt- och lungräddnings träning på jobbet, har gått förut men aldrig för barn. Ska bli skönt att cykla en stund i solen.

Satt uppe igår och testade att göra kort utav tapetarna. Funkade riktigt bra tycker jag själv.

Jag stämplade med swirlar från reprint, det gör att tapeten blir en helt annat papper. Stämpeln är en utav de nya från Panduro, så söt. Målade med akvarell och glittrade upp klänningen med glitterlim. Grattis-skylten har jag skivit ut och blommorna från ikea.


Igår testade jag oxå att "stämpla" på ljus, en sak som jag hade läst någonstans men kommer inte ihåg vart. Det var kul, men lite krångligt.


Såhär blev ljusen, så söta. Tänk er vad fint de kommer bli tillsammans med en fin liten tändsticksask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar