01 juli 2009

Onsdag 1 juli

Lite bloggodis hos Motivet. De har så söta stämplar, var med i uttlottningen eller köp dom här.



Igår satt jag och gjorde ett kort med lite av grejerna jag köpte på scrapbtiken när de hade happeningkväll förra veckan.


Jag älskar den nya happy birthday stämpeln så den kommer nog synas ganska ofta här i bloggen framöver. Flickan kommer från Bildmålarna och är en sån där stämpel man kan använda till det mesta. Det bruna pappret är från tapetrularna. :)



Idag ska jag iväg o jobba, förhoppningvis finns det folk i Linköping som har tröttnat på det fina vädret som åker o handlar på ikea. Tiden går fortare om man har kunder hela dan. Har äntligen vant mig vid att cykla, skulle inte kunna tänka mig att sätta mig på en varm och långsam buss nu. Tänk att tom jag skulle tycka om att cykla. ;)

1 kommentar:

  1. Tack för senast!!!
    Smidigt med tapetrullar. Borde nog skaffa några själv!
    Jag har testat att stämpla ljus och det blev kalas. Har dock inte hunnit lägga ut dem i bloggen än men det kommer.
    Roligt att se hur du piffar till papper med snurklor. Det blir ju så läckert.
    Ha det gott i sommarvärmen!

    SvaraRadera