08 september 2009

Scrapträff i Linköping

Jag har haft en helt underbar helg! Scrapträff var det här i Linköping. Det började med att min två tjejer, "Nasse" och "Ior", kom på fredagen och vi satt o mös i soffan. Nasse stannade kavr över natten och på lördagsmorgonen blev det stressigt. Vad skulle jag packa med mig. Det blev lite mer än en stor resväska full med skojiga grejer.

När vi kom dit och hade valt platser blev det ganska mycket shoppande till en början. Det fanns loppisbord o tre olika affärer. Tänk va mycket kul som finns :)
På lördagen satt vi i ungefär 13 timmar. Det var lite mat, snack o shoppingpauser men annars satt vi o scrappa mycket. Det fanns lite roliga tävlingar men tyvärr ingen som vi vann :) Söndagen var ett lite kortare pass, bara 8 timmar men det var kul ändå.

Helt klart nåt jag tänker göra om. Det var så härligt att se hur kreativiteten sprutade ut ur allas öron :)


Det här är en del av det som tillverkades under helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar