09 september 2009

Gammalt kort

Idag har vi suttit o fixat lite med "test" som jag o A ska använda för att se vart några elever ligger i sin läs- skriv- och matteutveckling. Det är faktiskt riktigt roligt! Kanske inte ska bli lärare, undrar hur mycket man tjänar som läromedelsförfattare?

Tänkte visa ett kort jag gjorde innan sommaren. Jag gav det till träslöjdsläraren som jag gjorde min praktik hos. Ett enkelt men fint kort :)




Förhoppningsvis kommer det att komma lite mer grejer efter helgen. Jag, Nasse o Ior ska sitta o pyssla lite på söndag. Alltid lika roligt. Nu sitter jag o väntar på ett litet paket som antagligen kommer i veckan, förhoppningsvis imon :)

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag tyckte vi hade väldigt roligt där i datasalen :) Och fina grejer tillverkade vi också. Kommer vara riktigt roligt att använda oss av det sen på VFU:n :D Och vilka fina kort du har gjort :) (Min blogg är verkligen inte lika rolig att läsa.)

    Trevlig helg på dig!
    /Alexandra

    SvaraRadera