04 augusti 2009

Semester

Det har varit dåligt med uppdatering men det är för att jag och sambon min har varit på semester. Så det kommer inga pysselgrejer utan lite bilder från vår vecka på Öland.


På Ölands djurpark träffade vi både lejon...

...och getter.
Väderkvarn fick jag fota i farten sittandes i bilen. Helt ok om jag får erkänna det. :)

Sandviks kvarn som nu används som restaurang.

Minigolproffset, fick juh faktiskt flest slag på de flesta banorna.





Erik lyssnar på guiden vid Borgholms ruin.



Inuti Borgholms ruin fanns denna mysiga vägg.

Fjäril som vilar en stund på en tistel.

Ett troll i mysiga trollskogen på norra Öland.

Självutlösaren är bra att ha när man bara är två på semestern. :) Här är vi i slottsparken i Kalmar.
Förhoppningsvis hinner jag pyssla lite mer snart, kliar lite i fingrarna :) Fanns nu njuter jag av syrrans sällskap som bor hos mig. Skönt att komma hem från jobbet och maten är klar. Kan jag helt klart vänja mig vid. Ha det gott, själv längtar jag till Ullared som jag ska åka till med J o J på fredag. Stor KRAM på er!

2 kommentarer:

  1. en bild är ingen bild...mera! //JB ;)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att ni har haft kanonfina dagar på semestern. Skönt att komma ifrån och bara njuta!
    Kram Pilla

    SvaraRadera