14 augusti 2009

Den gröna insekten!!

Wheii! Jag är så glad. Pilla på jobbet ville sälja sin cuttlebug och hon visste att jag ville ha en...så nu har jag äntligen den gröna insekten i lägenheten :D


Tyvärr har jag inga alfabet till, så det enda jag har lekt med är det som följde med, några slags frimärken. Aja, jag har gjort ett väldigt enkelt kort med ett frimärke o sitter nu o dreglar över alfabet till cuttlebugen. Måste nog lägga en beställning snart. Det tog juh bara två år för mig att skaffa denna härliga uppfinning!



Nu väntar två hektsika veckor. Nu kurs, som verkar MYCKET tuffare än allt jag läst hittills. Träslöjden tog mycket tid i skolan, men här blir det massor att läsa och uppgifter att göra hemma (Har jag nån disciplin kvar?). Och inte nog med det, jag ska tillsammans med ett härligt gäng faddra de nya eleverna på lärarlinjen. Kommer bli så kul, men jobbigt för en tant som jag, kvällarna börjar juh när jag brukar gå o lägga mig.

1 kommentar:

  1. Wow jag ser att ni har hunnit bli kompisar! Fint kort även om du säjer att det var enklelt men ibland är det ju det snyggaste.
    Hoppas du hittar fina alfabet till vettig peng själv väntar jag på min gazelle som förhoppningsvis kommer snart.
    kram och lycka till med kursen!
    //Pilla

    SvaraRadera