26 september 2011

Den senaste veckan har det trillat in flera paket med scrapbookingrejer till mig. Inte så att jag har fått dem bara sådär. Utan jag har beställt, betalat och nu har de äntligen kommit. :) Det gör att inspirationen och pyssel-lusten ligger på topp just nu! Tyvärr verkar inte timmarna på dygnet räcka till allt jag vill göra. Nu har jag i alla fall sorterat in allt där det ska vara i mina lådor, så förhoppningsvis kan jag scrappa lite ikväll efter jobbet. Jobbar iofs 9.50-19.30 så det är inte säkert. :S


Här kommer lite fler julaskar som jag gjort tidigare:



Embossat lite swirlar såklart, och en liten vintagebild som jag stansat ut med spellbinders på det. Texten har jag stämplat på krympplast, sedan klippt ut med mönstersax och värmt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar